fredag, augusti 07, 2009

Blandad kompott!

Nyligen hemkomna efter ännu en härlig dag på stranden, om än lite kortare idag.
Barnen fick badat och fiskat lite krabbor iallafall innan vi promenerade till Mc Donalds för att äta lite.
Nu vankas vattenkrig med kompisarna i trädgården för barnen och jag skall ta och göra mig iordning inför kvällen.

Vi är 14 stycken som varje sommar åker på en långweekend till Skagen tillsammans och snart är det dags igen, det tänker vi "fira" genom att träffas ikväll, äta lite tacos tillsammans och umgås lite. Det skall bli trevligt!

Denna helgen har vi fullt upp hela familjen känns det som, fast det är bara roliga saker så det ser vi fram emot!

Förresten så fick jag ett mail idag utav föräldrabloggar.se som berättade att jag fanns med på deras top 100 lista, självklart blev jag jättenyfiken och gick in och tittade och det visade sig att jag hade plats 26! Oj, jag blev jätteöveraskad och självklart mycket glad!

Avslutar med två roliga bilder på barnen från när vi var på Cypern i somras.
V som blir uppkastad i luften och ändå lyckas vara med på bilden så bra, och F som hade uppvisning i vattengymnastik och verkligen går in för det...hahahah. Blir så glad när jag tittar på dessa kort.
































Härlig fredag på er/
Helena

3 kommentarer:

Anonym sa...

Trillade in på Din blogg när jag googlade på funkis, och måste bara berätta att gemytet slog emot mig. Vilka ljuvlingar till ungar!

Agneta från Österlen

Diana sa...

Vad roligt Grattis!! =D =D Nu är jag tillbaks från min bloggpaus! Ska vänta en vecka till med att avslöja hemligheten, åå, kan knappt hålla mig! =P Stor kram söta Helena!!

lina sa...

Hej vännen! Nu har jag följt ditt liv här på bloggen ett tag, men tycker att det börjar bli dags att ses på riktigt. Du kan väl höra av dig. kram Lina