onsdag, augusti 19, 2009

GRAVIDLYCKA!

En av mina favoritbloggerskor Diana eller "vackra Diana" som jag brukar kalla henne väntar bebis och är så lycklig.
Jag är verkligen jätteglad för hennes (deras) skull och det skall bli så kul att följa hennes graviditet på hennes blogg som kommer ändra inriktning lite kan tänkas med tanke på detta.

Önskar henne allt det bästa!

Jag träffade Diana och
Isa på Mammablogg galan och det sa klick direkt, tycker att både hon och Isa är toppentjejer och jag hoppas att vi kan få ihop en träff snart igen som vi har pratat om sedan dess.

Tänk att en Mammagala kan göra att man sammanförs med människor man aldrig annars skulle träffa, det är helt fantastiskt. Jag är glad att jag träffade så många trevliga tjejer och duktiga bloggerskor därute.
KRAM till er om ni läser detta!

















(Isa, jag och Diana på bilden)

Nej, nu måste jag gå och lägga mig. Det är en lång dag imorgon. V skall börja ettan och jag skall följa med honom dit och på kvällen blir det bio och fika i stan med kompisen L.

Sweet dreems/
Helena