måndag, augusti 03, 2009

På besök i Kungälv

Imorse hade vi som vanligt svårt att bestämma vad vi skulle hitta på då vädret var sådär men tillslut bestämde vi oss för att åka till Kungälv.



















Vi gick först till Kexfabriken där man kan köpa billiga kakor i deras bräckbod.
Barnen var helt lyriska och fick själva välja vilka kakor vi skulle köpa hem. Det blev en hel del och ändå betalade jag bara 50:- kronor. Rekomenderas!

Då regnet fortsatte att ösa ner fick det bli lite shopping istället för promenad till fästningen och jag passade på att köpa skinnjackan till V som jag spanat på, han blev jättefin i den.

Fikade sen på ett gulligt fik och avslutade med ett besök i leksaksaffären
.
























Har börjat min semester nu och hoppas verkligen att det slutar regna snart för nu börjar idéerna ta slut.

Någon som har varit på Ice Age 3 med sina barn? Vad tyckte dom?


KRAM/
Helena

4 kommentarer:

Anonym sa...

Inte den på Lindex väl? hihi den har jag spanat på till tvåan... Kram Johi

MrsH sa...

Jajamensan, den på Lindex blev det till V och han var såååå fräck i den.
Funderar på den på H&M till F men har inte provat den än.

KRAM

Frida sa...

Håller tummarna för att idderna inte behöver förnyas hela tiden;D
Kramar<3

Elin - Ett hus till oss sa...

En kexfabrik, det låter verkligen som en BRA dag! :)